У квітні український підводний човен Запоріжжя самостійно вийде в море |
![]() |
Єдиний український підводний човен U-001 Запоріжжя самостійно вийде на ходові випробування після 22-річного ремонту. Як повідомило джерело РИА Новости в штабі Військово-морських сил України, вихід в море планується на 17 квітня, до цього часу підводний човен Запоріжжя виведуть з 13-го судноремонтного заводу Чорноморського Флоту Російської Федерації у севастопольській Кілен-бухті. "Після 20-річного ремонту човен виходить в море на ходові випробування. Безпеку виходу забезпечуватиме рятувальне судно Чорноморського флоту Росії Комуна", - сказало джерело. За його словами, на українському флоті немає рятувальних суден для забезпечення безпеки підводних човнів, тому наше керівництво звернулося з проханням до командування ЧФ РФ забезпечити ходові випробування нашого підводного човна силами російських рятувальних суден. "За попередніми даними, на вихід з українським підводним човном буде спрямоване російське рятувальне судно Комуна і фахівці з бригади рятувальних суден Чорноморського флоту Росії", - наголосило джерело. Воно зазначило, що на українському флоті вже немає фахівців, з яких можна набрати повний екіпаж для підводного човна. "Не виключено, що і це питання будемо опрацьовувати з російським колегами", - додало джерело. Нагадаємо, вчора стало відомо, що Запоріжжя візьме участь в українсько-російських навчаннях Фарватер миру-2011, які відбудуться в травні. *** Дизель-електричний підводний човен Запоріжжя (проект 641, Foxtrot за класифікацією НАТО) було побудоване в 1970 році в Ленінграді і введене до складу Північного флоту ВМФ СРСР. В 1990 було переведене в Чорноморський флот ВМФ СРСР. У 1997 році відповідно до Угоди про розподіл ЧФ між Російською Федерацією й Україною підводний човен відійшов українській стороні. Підводний човен було включено до складу Військово-Морських Сил України й він отримав нову назву Запоріжжя в честь однойменного українського міста, з присвоєнням бортового номера U001. За час перебування підводного човна Запоріжжя у складі ВМС України він через свою незадовільну технічну готовність жодного разу самостійно не виходив у море і не здійснював підводних занурень. Високопоставлені представники Міноборони і Генштабу України раніше неодноразово заявляли про безперспективність перебування єдиної субмарини в складі ВМС країни, тим більше, що у складі українського флоту немає офіцерів, а тим більше матросів-підводників, які мають навички підводного плавання в останні 15 років. Самостійний вихід підводного човна Запоріжжя з заводу планувався ще в травні 2011 року, але був перенесений через виявлені несправності в діючих механізмах. *** Водотоннажність (надводна / підводна): 1952/2484 т. Розміри: довжина - 91,3 м, ширина - 7,5 м, осадка - 5,09 м. Швидкість ходу (надводна / підводна): 16,8 / 16 вузлів. Глибина занурення (робоча / гранична): 250/280 м. Дальність плавання: над водою 30000 миль при 8 вузлах, під водою 400 миль при 2 вузлах. Озброєння: 6 носових і 4 кормових 533-мм торпедних апарати, 22 торпеди. Екіпаж: 77 чол. інформацію взяти з korrespondent.net |
19 березня 2012, adramelech | Переглядів: 2834 |
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сторінку як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись, чи ввійти на сторінку під своїм ім`ям.
#1 написав: molfar |
22 березня 2012 12:25
ICQ: 326276809

![]() ![]() |
Тепер ще потрібно знайти 77 екстремалів які підпишуться в екіпаж цього човна. п.с. adramelech, вкажи будь ласка джерело інформації і на майбутнє теж вказуй де взяв... |
#2 написав: Cheska |
4 квітня 2012 11:33
ICQ: --

![]() |
отаке от пишуть про цей човник: Український підводний човен не вартий подальшого витрачання грошей Наприкінці квітня 2012 року український Військово-морський флот планує провести ходові випробування підводного човна «Запоріжжя», — повідомляє новинна служба «Німецька хвиля». Таке судно українському флоту взагалі не потрібне, вважає директор військових програм Центру Разумкова Микола Сунгуровський: «Навіщо його воскрешати з такими технічними характеристиками? — це дизель старої конструкції. Він шумить, і те як іде цей човен, можна буде почути навіть із Середземного моря. Це буде така ціль, з якою й боротися немає сенсу». На думку дослідника, утримувати цей підводний човен невигідно, враховуючи постійне недофінансування українського війська. Пан Сунгуровський наголошує, що ремонт судна, яке не зможе виконувати бойові завдання, і так дорого обійшовся українським платникам податків. А обслуговування берегового забезпечення та ймовірні занурення підводного човна вимагають додаткових коштів Центр Разумкова don't worry be Ukrainian:)) |
Інформація
"Гості" не можуть коментувати дану новину.