Єдина Країна! Единая Страна!
закрити

Хто ми є

Пластовий курінь «Чорноморці»
«Чорноморці», як курінь старших пластунів був організований 1926 році. Патроном куреня є Святий Миколай чудотворець, покровитель всіх мореплавців.
Головною діяльністю «Чорноморців» в Україні є організація і проведення крайових, окружних й станичних таборів, вишколів та акцій. Більшість членів куреня є інструкторами з практичного мореплавства та водного мандрівництва.
Детальніше...
Пластовий курінь «Чорноморські хвилі»
16 Курінь УСП "Чорноморські хвилі".
41-ий курінь УПС "Чорноморські хвилі".
Детальніше...

Про нас

Чорноморці в інтернеті

Офіційна курінна сторінка Чорноморців
Перейти...

Дописи і звіти

Читати дописи і звіти з наших таборів і акцій

Додати новину

Учасники можуть додавати новини на сторінку
Перейти...

Про ПЛАСТ

Дізнатись більше про ПЛАСТ і скаутинг в Україні

Опитник

Що на нашій сторінці потрібно найбільше розвивати і удосконалювати

Форум

Останні коментарі

95 річниця підняття українського прапора на флоті
Від prosto Ljybcja в новині:
4.8.3. Вишкільний Курс Провідників Морського Пластування (ВКПМП).
Від Jack Sparrow в новині:
Від adramelech в новині:
Куреню «Чорноморці» вручили морський кортик військово-морських сил ЗС України
Від compo в новині:
ПРО100ЛІТО 2013: ніщо нам лихо, ні пригоди…
Історія віндсерфінгу від початку - до наших днів
Їх звали Чорні Шлики
СКР-112. Як це було.
Зустріч Чорноморських Хвиль з членкинею куреня з діаспори.

Хто онлайн

Russel4 SMAUH
TT Wind

Друк

Наша подорож розпочиналася в кожного по різному, починаючи з добирання. Мар’яна з Юрою добиралася з суботнього ранку, Лю, Михася та Остап мали свою систему з добиранням, від якої всі були в шоці. Залога зібралася в повному складі о 00:46 на яхті першої залоги «Luna», де провели свою першу ніч.
Ярека рано не чекали, оскільки він відсипався від нічної пригоди з нами.

05.09.11р. Penkna Gora
Зранку ми розпочали свій день з вибору яхти. Були різні варіанти, але нам підійшла найбільш хитка Antila 22 під назвою Risso. Перепаковувалися, розпаковувалися і готувалися до відчалювання. О 13.00 помолилися і відчалили.
Ми ще деякий час розбиралися з мотором, він у нас був примхливий, барахлив в найбільш незручних місцях. Тому наше відчалювання не було вже й таким простим. Але все ж таки ми це все побороли і відійшли на середину озерця при нашій маріні. Там клали щоглу.. для першого разу задовго, але правильно. І пішли в канал. На виході нас зустріла пригода. У нас порвався шкертик, який тримав стерно. Ми знали, що може порватись, але не думали , що так швидко, а причина в тому що канал був дуже мілкий . До того ж ми не чекали сильного вітру в озері та добрячих хвиль.
Вийшовши у відкрите озеро Nigocin, мотор вирішив собі перепочити і випробувати наші нерви на великих хвилях і сильному вітрі, але все ж таки він запрацював. І ми успішно йшли без стерна, де нас кидало з хвилі на хвилю. В той час змінили шнурок до стерна. Загальне спостереження: хвилі були з білими гребінцями і на горизонті виднілося мінімальна кількість яхт.

Mazury 2011. ЛОГ залоги Risso

В озері Jagodne ми все ж таки підняли вітрила, тобто грот. Думали зарифувати вітрило, але якось нам не вдалося, тому ішли на повному. Тримали курс на Mikolajky на шляху до них ми проходили багато каналів, де наш мотор виділявся; на вході і виході, а бувало і самому каналі. Пройшли багато: 28 км, але вже темніло; тому ми причалили в Stari Sady. Всі були під великими враженнями настільки, що забули , що може хотітися їсти, пити, ходити в туалет чи фотографуватися. За стоянку заплатили 35 zl, але було включено все. Вечір провели святкуючи закінчення першого вітрильного дня.

06.09.2011р.Б. Stari Sady – Mikolajky
О 10:15 ми відчалили і йшли на всіх вітрилах в Mikolajky, в яких були вже за 1,5 години. Направді могли б ці кілометри пройти ще вчора, але не ризикували зустріти темряву.
Зупинилися в гарній маріні, де важко було знайти вільне місце для причалення. Але покружлявши ми все таки його знайшли. Мали цілий день для прогулянки по місту. Кожен гуляв, де хотів і з ким хотів. Тут ми здійснили перші закупи на яхту, а до того ми використовували харчі попередньої залоги.
Вечір був цікавий, частина залоги відпочивала на яхті, а інша частина гуляла по нічному місту і зустріла дуже веселу компанію. Яка складала десь з 50 чоловіків, які кожного року у вересні своєю компанією їдуть на Мазурські озера відпочивати без жінок. Цьогоріч кількість їхніх яхт налічувала 7 шт. Вони грали на кількох музичних інструментах і співали польських пісень, переважно шанти або народні. Але спеціально для нас заспівали кілька українських, оскільки в них на борту були і чоловіки з України. Спати пішли пізно.

07.09.2011 р.Б. Mikolajky – Gizycko - Pienkna Gora
Хотіли вийти рано , але не склалося, як гадалося. Вчилися відчалювати і керувати. Відчалювали лузерно, зайшли в берег. З різних боків хапали різні яхти, але все таки вийшли. Всі надуті одні на одного. Але згодом все було дуже злагоджено, йшли на вітрилах до Gizycko. Вітер був не попутній, тому йшли галсами, час від часу падав дощ, а потім ми були всі мокрі до трусів, бо ніхто не мав «правильних» курток і штанів, крім Маряни, яка мала штани, що не промокають.
В Gizycko заходили через міський канал, запаркували яхту перед розвідним мостом і пішли гуляти містом. Довго шукали де б поїсти рибу, але в кінці кінців пішли на піцу. Була зроблена досить вагома покупка. Вона супроводжувала наші вечірні посиденьки на яхті.
О 16:15 ми були на яхті та відходили від Gizycko міським каналом в маріну Pienkna Gora. Краєвиди дорогою, а особливо небо, були неймовірними. В цей час якраз сідало сонце.

Mazury 2011. ЛОГ залоги Risso

О 18:45 ми зачалилися в Pienkna Gora. Тим часом вже стемніло і було видно місяць. При вході в маріну, можна було бачити вечірні вогні Gizycko.
Зачалилися ми досить гарно і Ярек якраз був на причалі, тож бачив нашу майстерність.
Цей вечір в нашій подорожі виявився дещо романтичним та на правду душевним. І навіть сьогоднішнє неймовірне мазурське небо та погода створювала такий особливий настрій. Вечір провели за гарячим чаєм та цікавими розмовами.

08.09.11, Четвер, Pienkna Gora - Wegorzewo
Трохи довго збиралися відчалювати. Більшість часу зайняло прибирання, яхти та водні процедури екіпажу. Вийшли з маріни о 10:00, дещо недоладно, щоправда. Як тільки пройшли міст і вийшли з каналу, підняли щоглу та поставили вітрила. Вітер був добрячий, пробували ходити сильнішими кренами. Щоправда галси не міняли, йшли бейдевіндом і нам якраз було по дорозі =). У всіх піднімався настрій від тих кренів, якими ми в той день ходили. Але за трохи часу ми до них звикли і нам не було так хвилююче.
Слід відмітити, що дівчата нашої команди таки добре стернують.
О 13:00 зупинилися в Kirsajty на обід. Тут нас зустрів дощ та хмарне небо. Якраз в час дощу зготували, доготували обід, пообідали і приготувалися до продовження подорожі.

Mazury 2011. ЛОГ залоги Risso

Вийшли о 15:00. Тримаємо курс на Wegorzewo. Йшли на вітрилах. На стерні був Юра. Іноді міняв галси, але так швидко, що ми часом не встигали за ним. Але нічого. Далі йому добре виходило. Дорогою нас супроводжувало хмарне небо, яке з наближенням до Wegorzewo все більше хмарилося. Пройшли озеро Mamry та увійшли в канал, який веде до міста.
Як і минулого року тут тренувалися діти на каное. Канал був довгим. І в ньому нас зустрів дощ. Точніше злива, яка на нас пролилася саме в момент «паркування». Цілий день йшли сухі, а тут за 5 хвилин добряче вимокли. Отака вона вдача. Зайшли в порт Keya о 17:00. Стоянка обійшлася нам дешевше як все – 15 злотих.
Перечекали дощ і пішли гуляти містом. В місті гарний парк, вулички, замок і чарівний вигляд набережної у вечірньому світлі. Час від часу накрапував дощ.
Довго не гуляли, повернулися на яхту. Більшість наших сусідів натягнули тент над кокпідом. І ми подумали : «А шо! Ми також хочемо!» Хоч того і ніхто до того не вмів ставити. Але нічого, самозарадність в зуби і ми натянули тент над нашим кокпідом. Вечір провели під тентом з гарячим чаєм та вечерею, співаючи «Чорне море», «Ой дубе дубе» , «Сім загадок», тощо. Певно скучили вже за Україною )).
Після співочих посиденьок пішли в портовий бар. Там на всю лунала музика та співи. В той день там був живий концерт народних польських пісень. На забаву лишилися Юра, Мар’яна та Люда. До години першої танцювали. Познайомилися з поляками. Які нас запам’ятали з Pienkna Gora. Вони також там брали яхту.
Дозволили собі пізно завершити день. Адже вставання було заплановано о 10:00. А вихід з порту об 11:00 ранку. Погода на разі дощова та вітряна.

09.09.11. П’ятниця. Wegorzewo – Gizycko - Pienkna Gora
Погода дивна. Хмари крутить туди сюди, а сонця не видно. Час від часу з поривами вітру осипається дощ. Сьогодні останній день нашої подорожі. Та нас супроводжують думки, як добиратися з Мазур додому. Добре, що тут в порту є wi-fi. Спланували йти в Гіжицко, йти в місто та купувати квитки на автобус/поїзд. Спланували все навіть по часу. Надіємося все встигнеться.
Вийшли з порту із запізненням о 12:30, через пошук в інтернеті варіантів доїзду до Львова.
Wegorzewo – якесь зачароване місто тут то сонце, то дощ, і вітер бушує, як тільки вийшли з каналу, погода нормалізувалася, дощу не було. Нас зустрів сильний вітер. Йшли галфвіндом та фордевіндом, довгими галсами. Вітер був настільки сильний, що багато яхт, які ми зустрічали по дорозі йшли або лише на гроті, або на стакселі. Але й зустрічалися такі, які валили на повних вітрилах з впевненими кренами. Ми йшли на гроті. Але в один момент почулися не певно в силах керування з тим вітром. За наказом капітана, склали грот та поставили стаксель. Так було краще, швидкість нашого руху була високою. За бортом хвильки були такі як на морі.

Mazury 2011. ЛОГ залоги Risso

О 15:15 входили в канал Gizycko. Запаркувалися швидко і нам пощастило, що в тій годині закрили міст і ми стали за мостом. Пішли у місто купити квитки. Йшли не спішачи, заходили у різні магазини. Дівчата купили собі гідри, а Лю дві хокейні каски. Словом, зробили придбання на осінні сплави.
Повернулися на яхту о 19:00. Вже темніло та холодало.

Вертаємося в рідну маріну. На прикінці подорожі нам, як і на початку порвало линву, яка тримала стерно. Сталося то в середині в каналі, тому своїм непевним рухом ми трохи лякали яхти. Остап керував мотором. Вже досить темно. Зупинили хід яхти біля причалів та замінили розірвану линву. Причалились добре, щоправда потім перепаковували на зручніше для Ярека місце.
Завтра зранку здавати яхту треба було не пізніше 7:00 ранку.
Звечора ми пакувалися, вечеряли картоплею з котлетами. Закінчився гас, необхідний до приготування їжі. Міняли балон з газом. Після того вечеряли і обговорювали завтрашній день.

10.09.11. Субота.
Вставання о 5:30. Мелодія будильника стала вже рідною. Вона і в радіо весь час крутилася і будила нас щоранку.
Зранку було холодно і в тій годині ще темно. Легко поснідали та взялися прибирати яхту.
О 7:00 приїхав Ярек, попросили його відвезти нас до вокзалу в Gizycko. Зробили загальне фото, подарували Яреку футболку. О 7:30 виїхали в Gizycko. Сумно прощатися, сумно їхати. Запросили Ярека до України.
На вокзалі шляхи нашої команди розійшлися: хто у Варшаву, хто у Познань, але всі разом душею на Мазурах.

Лог писали на яхті Risso ст.пл. Мар'яна Моравська та ст.пл. Люда Добриніна, ЧХ

29 лютого 2012,  Lana Wayne
 (голосів: 0)
  Переглядів: 1560
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сторінку як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись, чи ввійти на сторінку під своїм ім`ям.
#1 написав:  Anneska

Пластуни
ооо.. як кльово!... фотки на мільон... wink

#2 написав:  adramelech

Головні редактори
класно!)

Інформація

"Гості" не можуть коментувати дану новину.

Нові повідомлення на форумі

Останнє повідомлення 14 липня 2014 14:55 adramelech
Останнє повідомлення 14 травня 2014 10:28 Jack Sparrow
Останнє повідомлення 24 березня 2014 14:03 Marichka
Останнє повідомлення 17 лютого 2014 05:54 Lana Wayne
Останнє повідомлення 16 січня 2014 11:23 Lana Wayne
Останнє повідомлення 2 січня 2014 04:21 one gog
Останнє повідомлення 5 листопада 2013 14:22 Jack Sparrow
Останнє повідомлення 17 червня 2013 20:27 Emerytura
Останнє повідомлення 6 червня 2013 04:26 martyshko
Останнє повідомлення 1 червня 2013 11:54 heilga

Хмарка міток

Потрібний для переглядуFlash Player 9 або вище.