Єдина Країна! Единая Страна!
закрити

Хто ми є

Пластовий курінь «Чорноморці»
«Чорноморці», як курінь старших пластунів був організований 1926 році. Патроном куреня є Святий Миколай чудотворець, покровитель всіх мореплавців.
Головною діяльністю «Чорноморців» в Україні є організація і проведення крайових, окружних й станичних таборів, вишколів та акцій. Більшість членів куреня є інструкторами з практичного мореплавства та водного мандрівництва.
Детальніше...
Пластовий курінь «Чорноморські хвилі»
16 Курінь УСП "Чорноморські хвилі".
41-ий курінь УПС "Чорноморські хвилі".
Детальніше...

Про нас

Чорноморці в інтернеті

Офіційна курінна сторінка Чорноморців
Перейти...

Дописи і звіти

Читати дописи і звіти з наших таборів і акцій

Додати новину

Учасники можуть додавати новини на сторінку
Перейти...

Про ПЛАСТ

Дізнатись більше про ПЛАСТ і скаутинг в Україні

Опитник

Оцініть нашу спільну сторінку

Найкраще з того, що було!
Кльово!
Непогано
Шось я ще не привик

Повідомлення

Останні коментарі

95 річниця підняття українського прапора на флоті
Від prosto Ljybcja в новині:
4.8.3. Вишкільний Курс Провідників Морського Пластування (ВКПМП).
Від Jack Sparrow в новині:
Від adramelech в новині:
Куреню «Чорноморці» вручили морський кортик військово-морських сил ЗС України
Від compo в новині:
ПРО100ЛІТО 2013: ніщо нам лихо, ні пригоди…
Історія віндсерфінгу від початку - до наших днів
Їх звали Чорні Шлики
СКР-112. Як це було.
Зустріч Чорноморських Хвиль з членкинею куреня з діаспори.

Хто онлайн

Друк

28.08.2011
«Luna». Piekna Gora.

Перші враження були неоднозначні. Коли рейсовий неоплан Львів-Варшава приїхав фіг-зна куди, але ніби таки до Варшави. Далі було кількахвилинне приходження до тями і не довга, проте дорога (3.60zl) мандрівка до головного залізничного вокзалу Варшави. Після кави, канапок і кількох фоток ми втрапили у комфортний, але таки надто повільний потяг до Gizysko. Мабуть він не просто так називався «Tuor De Pologne», бо весь маршрут пролягав від Катовіц до Гданська, себто майже через всю Польщу.

І ось ми вперше зустрілись з нашою яхтою Luna. Зовні і всередині виглядає супер. Про комфортабельність проживання можна буде писати згодом. Ярек розказав нам що і як. Орест нагадав собі. Я трохи перестав переживати бо все виявилось досить просто і виглядало що так і задумано, щоб цим вміли користуватися чайники. Після поселення і роздупляння ми вибрались на закупи. І по-трохи наближались до кінця першого дня. Закупились ми як на мене нераціонально. Мені взагалі було однаково що купувати і їсти. Думав тим взагалі займуться дівчата)) Зпершого дня запам’ятались 6 хвилин душу за 21 гривню ;))) Ввечері ще більше пізнали шикарність яхти. Музика, світло, зручність… Правда вже в перший вечір ми там трохи розвели срач. Але то все на перший погляд. Завтра нас чекає початок подорожі.

29.08.2011
«Luna». Поблизу Jagodne Male.

Перший день ходу розпочався не так рано, як планувалось. Та все ж, був успішним і цікавим. Вийшли з порту в Piekne Gorze десь близько 12.00. Відходили трохи довго бо не відразу зрозуміли що двигун на холостих. Але таки вийшли. Потім пройшли канал до Gizysko, потім вже на озері Niegocyn піднімали вітрила, тренувалися всім керувати. Вітер був досить сильним, так би мовити достатнім, але наш курс цього дня майже завжди був бейдевінд – майже проти вітру, під дуже гострим кутом. Згодом, коли трохи заспокоїлись, розпустили стаксель. Ним досить просто керувати. Так перейшли весь Niegocyn на південь. Далі пройшли озеро Boczne і пришвартувалися на нічліг за містечком Jagodne Male по лівому березі озера Jagodne. Опісля смачна вечеря і досить ранній відпочинок. Загалом все круто і всі веселі і задоволені. Луна суперова. Мали кілька складніших ситуацій, але успішно з них вийшли. Головне знати де який шнурок :)

30.08.2011
«Luna». Mikołajki.

Цілу ніч падав дощ. Часом сильніший, часом слабший. Лягаючи спати близько 21 ми думали що прокинемось в 6 ранку. Натомість вода виснажує так, що прокинулись ми о 9.00, проспавши таким чином 12 годин. Короткий сніданок і короткі мийно-рильні процедури тривали близько півтори години, тому вийшли ми зі стоянки о 11.30. Виходили не без пригод, бо трохи був сильний вітер і нас занесло в комиші. Але ми впорались і вийшли без ушкоджень. Далі йшли солідним креном. Дівчата вчились стернувати. Кілька разів чуть не нахилило занадто, але кажуть ці яхти нереально перевернути.(Насправді перевернути їх досить просто, пізніше ми дізнались, що шверт не є набагато більшим від стерна. І це все що не дає яхті перевернутись) Але адреналін впорснув так нормально ;)) далі Ілона чуть не застернувала в каналі ))

Загалом каналів сьогодні було аж три, і ми довго йшли на моторі. В результаті, як лохи, та все ж зашвартувалися в порту містечка «Міколайкі». Такий маленький туристичний центр Мазурських озер. Дуже красивий. Там направду відчувається дух курорту. Кафешки, магазини, готелі, бари і платний порт. Тут ми смачно пообідали величезними порціями. Далі гуляли собі тим містечком. Воно маленьке і затишне. Багато сувенірів. Всі стандартні, тіки от гарні брелки по 26 злотих були. Може купимо. Там взагалі цілий магазин суто морський. А ще тут багато яхтових (zegliarskyh) магазинів. Яхти також продаються. Тут ми взнали що ціна нашої Луни близько 40000Є, а більші зі штурвалом продають за 200000zl не нові. Приємно були тим вражені, а саме не такою вже і не доступною ціною на самі яхти, а найбільше ціною на їх оренду. Бо виявилось, що за тиждень ми заплатили ціну меншу ніж там один шкотовий блочок коштує. Якась нереальність для України )) Потім ми годували наглих лебедів, які виявляється ще й кусаються.

Від олі:
«Видай-вибери» линало майже цілий день. Чуть не кільнули яхту, і не зайшли в міст, та все минулося і ми щасливі і здорові добралися до пункту призначення. Нас зустрів мальовничий порт. Ввечері годували лебедів, вони тут трохи дикі =) один вкусив Терешка ))) суперово було ввечері. Ніч, порт, багато яхт і катерів, легеньке світло і музика! Ех, все хороше!

31.08.2011
«Luna». Ryn.
Від ростика

Останній день літа почався відносно рано. Прокинулись в 8.00, бо потрібно було йти в аквапарк. Всі хотіли покупатися. Аквапарк був на території якогось мажорного готелю, що всередині нагадував «Титанік». (готель виглядав реально шикарним, не лише інтер’єром, але й якоюсь дивною обстановкою всередині. Ніби ти в фільмі, і ти глядач якого ніхто не помічає, продовжуючи розвивати заданий сюжет). Мали там багато атракцій, починаючи від звичайного басейну, гірок і джакузі закінчуючи сауною з евкаліптом та льодовою сауною з температурою -20. По-обіді вирушили в путь. Сьогодні тримали курс в старе портове містечко Ryn. З вітром нам повезло. Йшли хорошим бакштагом і хоч того не відчувалося, ми йшли з досить великою швидкісю. Так як вітер був попутний, то дійшли доволі швидко і мали ще достатньо часу щоб вивчити місто (ми ще довго вагалися де саме ставати на ночівлю). Здивувалися місцевим лебедям, які з рук забирали останні куски хліба, ще й пальці відкусять. Годування було цікавим бо були ще качки і чайки, і всі вони між собою, ніби змагалися за той хліб використовуючи кожен свою перевагу. Загалом день був вдалим. Без інцидентів. Завтра будемо вирушати назад. Через два дні маємо прийти в Gizysko.

01.09.2011
«Luna». Острів поблизу села Kozin.

Ночівля в Рині була така собі. Полягали рано, без вечері і без вайдосу. Я тоді здається взагалі пішов спати перший і проспав чуть не півдоби. Пришвартовані букли майже в самому місті, але виявилось, що не таке воно вже й прикольне. Ростик розказував, що то місто якесь дивне, що там дофіга гопніків і алкашів. Загалом виглядало воно досить забитим, що не було дивним, бо розташоване трохи в тупіку, навідміну від Міколайок, що по дорозі до найбільшого озера Sniardy, та й взагалі на перетині всіх шляхів. Попри те, туалет там 1.50zl. Ми були пришвартовані лівим бортом, а сам причал був такий старіший деревяний, що додавало якоїсь романтики.

Mazyru 2011. Лог залоги Luna

Ще перед вечером ми дійшли висновку, що в нас закінчився газ в балоні, тому перше, що ми палнували після вмивання – зайти в якийсь більший порт і вирішити цю проблему. Зовсім не далеко був якись босманський пункт, теж такий трохи вбогий, як і містечко, але проблему нашу там вирішили. Варто також згадати, що ми вже навчились непогано швартуватися. Балон і справді закінчився. Виявилось що він в нас пропускав, бо коли нам прикрутили новий то чути було як щось пропускає і босман ніяк не міг нормально зафіксувати. Загалом система там досить проста, приносиш свій, платиш 20 злотих і береш інший балон, а всі вони взаємозамінні. Взагалі якість і доступність сервісу на Мазурах то окрема тема для опису, але загалом там все більш ніж просто продумано. Ніби залагодили з балоном і трохи йшли до каналів проти вітру. Погода вітряна, але досить тепла. Канали я майже всі проспав, але вже за каналами в озері Jagodne йшли майже постійно фордевіндом. Вдалося навіть покупатися ддорогою. То було досить кльово, тримаючись за швартовий кінець собі розслабляєшся і відчуваєш з якою силою тебе тягне яхта. Єдиним мінусом можуть бути втрачені плавки.

Так ми зайшли в маленьке село Kozin та й то з метою лише купити чогось мясного на вечерю. Пришвартувалися на чиємусь подвір’ї. Там ще дошки для серфінгу були )) З м’ясом в тому селі було туго, тому ми взяли тіки упаковку сосисок, надіючись, що внас має бути ще одна на яхті. Але попри всі старання ми її так і не знайшли. Ночували на острові (згодом дізнались від Марка, що то заборонено, бо острови вважаються заповідною зоною). Але там реально кльово. Мілко, тож витягнули шверт повністю. А ще ми з ростиком розтягнули той тент через гік. Він якийсь такий затишок створив, хоча дощ падав тіки трошки і зовсім не великий. То був єдиний дощ що падав вдень за весь час подорожі. Далі смачно поїли без багато мяса. Сосіски шукали всі по-черзі, але без результатів. Також ми періодично мили палубу до блиску. Якийсь насичений день видався. Палуба чиста. Акуми сідають. До Gizysko кілька годин ходу.

02.09.2011
“Luna”, Gizysko

Ночвіля на острові була кльовою. Прокинулись не так вже й пізно. Десь в 10.00 вже йшли під вітрилами. Погода була сонячною, навіть трошки припікало, тож вирішили стати на якір і скупатися. Ну не так вирішили, як я наполіг ;) Та й кількість бажаючих купатися різко зменшилась до нас з ілоною. Купалися біля якогось маленького містечка вже за каналом. Якір видали майже на всю довжину шнурка. Також було цікаво подивитися на шверт і взагалі дно яхти знизу. Він не більший ніж стерно. Кльово покупались, хоча то не вереснева справа, особливо на півночі. Та все ж дуже кльово. Далі грілись під час ходу і до обіду вже були в Gizysko. Зашвартувались в центральному порту і потім пішли гуляти . Вечором прийшлось перешвартовуватись, так як місце нашої стоянки було досить популярним у молоді, було шумно досить. Затра залога поменшає на 2 особи. Хочем піти вище через Пєнкну Гуру до того великого озера на півночі.

03.09.2011
Варшава.

Ростик поїхав і забрав блокнот з собою. Я трохи пам’ятаю цей останній день, але також пам’ятаю, що я його десь записував. Сподіваюсь я якось знайду той клаптик папероу і остаточно завершу наш лог з мандрівки Мазурськими озерами з 28 серпня по 3 вересня 2011 року, залогою яхти “Luna” в складі Ілони Щукіної, Ростика Терешка, Олі Слободян, Ореста Паславського, Олесі Курнєцової і Романа Балука.

17 грудня 2011,  adramelech
 (голосів: 0)
  Переглядів: 1618
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сторінку як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись, чи ввійти на сторінку під своїм ім`ям.
#1 написав:  Emerytura

Оперативненько! :)
P.S. Сподіваюся Ярек (так насправді звати господаря) не буде читати про ваші осяги. Бо іншим разом не позичить жаглювку... :))

#2 написав:  respect

Головні редактори
А що такого?!
як на мене, ми найчемніші клієнти, що тіки можуть бути ;)

#3 написав:  Emerytura

respect,
;)

#4 написав:  Anneska

Пластуни
гарно так :)

#5 написав:  one gog

ЧМ
класна фотка там де вас четверо крупним планом.
пасує на пресреліз фільму "смерть під вітрилами" tongue

коли наступний раз?

#6 написав:  adramelech

Головні редактори
після юмпз можна smile

Інформація

"Гості" не можуть коментувати дану новину.

Нові повідомлення на форумі

Останнє повідомлення 14 липня 2014 14:55 adramelech
Останнє повідомлення 14 травня 2014 10:28 Jack Sparrow
Останнє повідомлення 24 березня 2014 14:03 Marichka
Останнє повідомлення 17 лютого 2014 05:54 Lana Wayne
Останнє повідомлення 16 січня 2014 11:23 Lana Wayne
Останнє повідомлення 2 січня 2014 04:21 one gog
Останнє повідомлення 5 листопада 2013 14:22 Jack Sparrow
Останнє повідомлення 17 червня 2013 20:27 Emerytura
Останнє повідомлення 6 червня 2013 04:26 martyshko
Останнє повідомлення 1 червня 2013 11:54 heilga

Хмарка міток

Потрібний для переглядуFlash Player 9 або вище.